Kombinasi Alfalfa Complex & Lecithin dari Shaklee


Kombinasi Alfalfa Complex & Lecithin dari Shaklee.!

 
Seperti semua sudah sedia maklum kan (*cewah) saya ni dah hampir setahun melahirkan cahaya mata kedua. Biasalah. Masalah selepas bersalin. Berat badan susah nak turun dan badan mula berisi (*okey. mengaku jugak aku gemuk kan). Ramai la jugak tegur sampai panggil aku bulat dan gemuk (T_T). Mulanya takde la nak try apa-apa produk sebab masih menyusu badan. Tapi accidently terjumpa dan terjatuh cinta dengan shaklee. Thanks kak Elzura for introducing me to Shaklee. So after google dan research saya jadi yakin dengan produk Shaklee sebab produknya telah melalui kajian dan penyelidikan bagi membuktikan keberkesanan dan selamat untuk digunakan. Alhamdulillah.
 
Sebelum saya amalkan Alfalfa Complex dan Lecithin ni dan selepas bersalin tanpa segan tapi sedikit silu. Hehe. Saya pakai seluar saiz 34 hokey!”!”! (*maaflah tapi memang sedikit kebesaran di situ). Tapi sekarang saya dah pakai saiz 33!!! (*Yezza!!! Ceh suka ngt. Se saiz je pun. masih besar okey!!! T_T). Memang inch loss kurang tapi berat Alhamdulillah…sudah menghampiri target!!!! (*happy!)
 
WhatsApp Image 2017-07-27 at 1.33.52 PM
 
Berat Sebelum : 60 kg (*larikkkk) 13.6.2013
Berat Pertengahan : 58 kg (*sikit ngat..sob sob) 10.07.2013
Berat semasa : 52 kg (*ehem…jeng3) 24.10.2013

 

 
Bukti bergambar? Tak ada la pulak. Ada-ada. Dalam lappy. Ni update pakai phone je sementara tunggu cukup time nak kerja. Eh jap! Dah jumpa!!~

 

 
 
So. Saya dah share ngan korang semua tentang kehebatan kombinasi dan gabungan Alfalfa Complex dengan Lecithin ni. Kalau ada sesiapa yang nak merasai sendiri kehebatan dan keberkesanan kombinasi ini boleh hubungi saya. Saya bagi harga istimewa bt semua! Ha! Mana nak cari kan?
 
Alhamdulillah….Sekarang saya sedang berusaha untuk meyakinkan anda-anda di luar sana untuk bersama-sama dengan saya dalam USAHA menjadi lebih SIHAT dan CERDAS. Bantulah saya untuk bantu anda. In Sha Allah. Saya akan cuba sebaik daya untuk membantu anda. 
 
Produk SHAKLEE ini adalah SEMULAJADI, SELAMAT dan BERKESAN. Sememangnya tidak dapat disangkalkan lagi.

Jadilah pengguna yang BIJAK.

Lagi pun, semua produk Shaklee sangat JIMAT dan SELAMAT..

Dapatkan vitamin shaklee sekarang untuk meningkatkan lagi tahap kesihatan anda, anak anda dan orang kesayangan anda. Hubungi saya untuk mendapatkan set ini dengan harga JIMAT.!

*Pertanyaan dan pesanan, hubungi mizah.!

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE,
SID 1256430
Anda tahu apa yang terbaik untuk anda~
More info and to order/join, you may reach me at:

SMS / Whatsapp : 019-9591210 (Ct Hamizah)
Email : hamizah.shaklee@yahoo.com
Instagram : @hamizah.healthbeauty
Facebook : Ct Hamizah (Trusted Shaklee ID)
Page : Ct Hamizah Official Distributor Shaklee

Leave a comment